Výměna zakoupeného zboží - Použitý autodíl
Použité zboží zakoupené na prodejně může být do 7 kalendářních dnů vyměněno
Prodávající nabízí nad rámec svých zákonných povinností, tedy nad rámec zákonných práv kupujícího, možnost výměny zboží do 7 kalendářních dnů. Platí pouze pro použité zboží zakoupené v kamenné prodejně. Dále dle V.O.P.
Jako kompenzaci za vrácené zboží nabízí prodejce výměnu za zboží stejné. Pokud stejné zboží není k dispozici, prodejce jej nemá skladem, může si odebrat kupující v dané ceně zboží jiné.
Tímto způsobem nejsou řešeny reklamace – nároky z vadného plnění. Tyto se řídí reklamačním řádem prodávajícího. Prodávající neumožňuje jako protihodnotu takto vráceného zboží vrácení kupní ceny. Více ve V.O.P. prodejce (k dispozici také u obsluhy prodejny).
V případě chybějící nebo silně poškozené identifikační známky MILATA, může být tato výměna, pro nemožnost jasné identifikace původu zboží, prodávajícím zamítnuta.
Obchodní info
- Obchodní informace
- Jak nakupovat
- Prodejna autodílů
- Ceny autodílů
- Doprava a platba
- Výměna zboží
- Vš. obchodní podmínky
- Odstoupení od smlouvy
- Reklamační protokol
- Identifikační známka
- Ochrana os. údajů
- Jak sledovat auta na díly
AUTOVRAKOVIŠTĚ MILATA
Dobrá 203, Dobrá, 739 51
+420 720 126 127 (také WhatsApp) | |
info@milata.cz |
PO - PÁ 08:00 - 17:00