Reklamační protokol - formulář

Kupující může pro oznámení reklamace (uplatnění práva z vady) využít formulář reklamačního protokolu, který mu bude na vyžádání zaslán na adresu elektronické pošty (např. na kontaktní e-mail kupujícího), nebo formulář který je zde dispozici ke stažení ve formátu .doc nebo .pdf.

Formulář může kupující vyplnit ručně nebo v počítači, podepsaný protokol pak odeslat poštou na adresu prodávajícího (AUTO MILATA s.r.o., Dobrá 203, 73951 Dobrá), poslat jej naskenovaný jako přílohu na info@milata.cz nebo osobně odevzdat spolu s reklamovaným zbožím na vrakovišti MILATA v Dobré.

Užití reklamačního protokolu - formuláře se řídí dle reklamačního řádu, který je nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek společnosti AUTO MILATA s.r.o.

 

Reklamační protokol ke stažení

 

Reklamační protokol - formulář

reklamacni_protokol-milata-v1.3-DOC
 
reklamacni_protokol-milata-v1.3-RTF
 
reklamacni_protokol-milata-v1.3-PDF
 
POZOR ZMĚNA!

SOBOTA 17. 11. ZAVŘENO  

Tuto sobotu máme na Autovrakovišti zavřeno.

Slavíme Státní svátek. Děkujeme za pochopení.

ZMĚNA PROVOZNÍ DOBY

Od 1. listopadu začínáme
vždy v 8.00 hod.

Platí pro všechny pobočky
a všechny naše služby.

Více informací ZDE >>

Akceptujeme běžné platební karty - Prodejna - Dobrá 203
Provozní doba
PO - PÁ 08:00 - 11:30
12:30 - 17:00
SO 08:00 - 13:00
 
Sledujte na aktuální nabídku - auta na náhradní díly